tisdag 12 juli 2011

Nytt material!

Idag och igår så köpte jag på mig nytt material att pyssla med! :D Det är nämligen en butik i stan som ska stänga ner, ägaren ska flytta till Spanien, så därför har de 70% på allting! De säljer till och med inredningen :P Fast den är jag inte riktigt intresserad av. Men i alla fall. Jag köpte på mig lite pyssel och knep grejer! Lite söta band till amigurumis, knappar till armband och sedan sådana där små söta tygrosor. Jättebra priser! :) 
Sen köpte jag även lite mer garn också, köpte ju fem nystan förra veckan, men kände för några till, så det blev ytterligare tre stycken idag! Två nyanser av lila och en mörk turkos. :D Muskat såklart! 22 kr st!  Fast jag borde nästan köpt mer brun, svart och vit, de börjar ta slut. Och grön. Jaja. Får bli till en annan gång! :D

Sen gjorde jag även ett litet sött armband igår också som jag kan visa er. Gräddvitt satinsnöre med ett rött hjärta! Även låset på armbandet är ett hjärta, riktigt sött! Synd bara att det inte syns på bilden något vidare bra. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar