fredag 3 juni 2011

Nålförvaring

Igår kväll så satt jag och bläddrade runt bland 365 saker du kan slöjda, och kom på den tanken att jag inte har någon vettig förvaring till mina nålar! Har dem bara i en liten burk, så måste man hälla ut dem för att hitta rätt sorts nål som man behöver. Inte det smidigaste!
    Så därför tog jag fram min lilla låda under sängen med småtyg i och sydde ihop den här! Den är inte sådär jättevacker och jätteperfekt symmetrisk. (Jag var väldigt trött då jag sydde den :P) Men den fungerar alldeles utmärkt! Och personligen så tycker jag det ser charmigt och snyggt ut med de ojämna stygnen, det får en känsla av hemslöjd! Men någon gång kanske man syr sig en lite finare, men den här duger bra tills dess! :D
Nålar med vass spets nertill, och med trubbig spets upptill! Och en säkerhetsnål som avskiljer dem!
Jätteenkelt att hitta rätt nål nu! :D

En enkel genomskinlig knapp att spänna ihop den med!

Lite halvdan text. xD Sydde dit den sist, kom på mig själv med att  jag borde ha gjort det först.
Men det var ett tag sen som jag sydde, två år sen typ! ;O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar