torsdag 30 juni 2011

Delar av beställningen...

Hejsan där! Strålande solväder ute idag! Tror minsann jag ska ta och sätta mig ute på balkongen och ta det lite lugnt och bara njuta efter jag skrivit det här inlägget! :)

Nu har jag påbörjat den stora beställningen! Som sagt så behövde jag beställa hem mera saker, bland annat läder och spännen, och igår så kom de på posten! :) I alla fall hälften av det. Inväntar fortfarande ett andra paket med grejer. Men i alla fall, så knöt jag läderarmbandet som jag fick beställning på! Måste säga att det blev underbart! Vill fortsätta knyta med läder, synd bara att det är så dyrt! Men jag kommer ta tillfällena i akt då jag får beställningar på det! :) Såhär blev det! Bilden är dock kanske inte den bästa...


Och det luktar äkta läder om det också! Pluspoäng för det!
    Sen har jag även gjort två armband till idag, som också kanske ska med i beställningen, har inte bestämt mig ännu! (Fick fria händer på två av armbanden i beställningen, känns underbart när en kund litar på en så!) Och såhär ser dem ut!

Älskar de där röda pärlorna. Så snygga!


Även om det inte syns så bra på den sista bilden, så är faktiskt tråden brun och inte svart. För då har vi ju den bruna stjälken, de gröna bladen och den gyllene blomman i mitten! Lite smart tänkt va? :)

Längtar tills då jag får hem resten av grejerna så jag kan göra klart beställningen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar