måndag 2 maj 2011

DAMMSUGARE!

Nu har jag virkat igen! :D En dammsugare blev det den här gången. Hittade mönstret på Den här bloggen, såg så fint ut så jag var tvungen att testa det! :) Riktigt bra mönster må jag säga, och väldigt enkelt men samtidigt väldigt fint! :D
    Här har ni lite bilder ifrån processen! :p

Första bilden, ser ut som en liten hatt till ett ekollon tycker jag ! :P




Här började jag virka in grönt till mitten-delen. :)


Brunt igen! Den är ju doppad i choklad i båda ändar! ;)

Färdig dammsugare! :D

Man ser nästan ingen skillnad, eller vad säger ni? ;)
Börjar verkligen få flyt på virkandet nu. Tänkte sätta mig och virka en gris lite senare i kväll, om det inte blir för fullt upp med plugg. Alltid mycket såhär framåt slutet av terminen. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar