fredag 12 oktober 2012

Stars!

Nya örhängen! Har lärt mig att göra små bedårande stjärnor, så jag använde dem till att göra två par söta örhängen! Kommer antagligen göra fler par senare. :) Det rosa paret säljs i mån om bröstcancer-fonden, kan göra fler par rosa också om så önskas. Går utmärkt att göra specialbeställningar, bara att mejla mig!

Stjärnörhängen, nickelfria.
50 kr/paret + 7 kr frakt, varav 37 kr går till bröstcancer-fonden! 

Dubbla stjärnörhängen, nickelfria.
60 kr/paret + 7 kr frakt

Vill du köpa några av mina "rosa produkter" så kan du antingen lämna en kommentar här med din mejladress, eller mejla mig till sara39_@hotmail.com. 75% av vinsten på de "rosa produkterna" går till bröstcancer-fonden i slutet av månaden. Vill du se fler av dessa varor så klicka på "Bröstcancer-fonden" till höger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar