onsdag 3 oktober 2012

ROSA!

Idag har jag påbörjat ett nytt projekt! Jag ska samla in pengar till bröstcancer-fonden genom att sälja rosa saker! 75% av vinsten på allt kommer jag att skänka bort till bröstcancer-fonden i slutet av månaden. Jag kommer även ta emot bidrag ifrån personer som vill skänka bort lite extra pengar till fonden och ser till att dem pengarna kommer till rätta! :)
   Här är bilder på en del av mina rosa saker! Kommer komma upp fler saker under månadens gång, har så många idéer! :D

Virkade bröstbroscher, kommer komma i fler färger. ca 3 cm stora.
40 kr st, varav 30 kr skänks direkt till bröstcancer-fonden

Rosa ängla-halsband! Alla är justerbara så dem passar många!
40 kr st, varav 30 kr skänks direkt till bröstcancer-fonden

Rosa virat pärlarmband, passar alla handleder!
60 kr st, varav 45 kr skänks direkt till bröstcancer-fonden

Virkade broscher i form av blommor, i olika nyanser av rosa!
(fastsydd säkerhetsnål på baksidan)
40 kr st, varav 30 kr skänks direkt till bröstcancer-fonden

Rosa makramé-armband!
40 kr st, varav 30 kr skänks direkt till bröstcancer-fonden

Virkat rosa band!
15 kr st, varav 11 kr skänks direkt till bröstcancer-fonden

Rosa ängla-örhängen i olika modeller! Nickelfria!
40 kr paret, varav 30 kr skänks direkt till bröstcancer-fonden

Om någon är sugen på att köpa något av dessa eller bara ge ett bidrag till bröstcancer-fonden så mejla mig på sara39_@hotmail.com eller skriv en kommentar där ni lämnar er mejl-adress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar