lördag 27 augusti 2011

Jordgubbs uppdatering!


Under sommaren så sa jag till mig själv att jag skulle fylla en skål med virkade jordgubbar. Men efter ett tag så blev det tröttsamt att virka samma sak om och om igen, så jag växlade lite. Virkade andra saker. Så efter ett tag glömde jag bort jordgubbarna!
    Men nu när man börjat skolan igen så måste man hålla fast i det lilla av sommaren som fortfarande finns kvar, det är än augusti sommarmånad, så jag kan fortfarande virka flera jordgubbar! Och det har jag gjort! Fem stycken till har jag gjort under veckan! Och nu är jag uppe i femton.. hehe. Men jag har virkat fler som jag gett bort också.. xD
    Men bara fem kvar! Tänkte att det blir bra med en jämn siffra. Så tjugo låter bra det. Just nu är det så att de täcker över kanten, och det ska vara ett litet berg!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar